Ideális fogyás 1. fázis

ideális fogyás 1. fázis

Hozzászólások 0 1. Bárki, aki csak most kezdődik, hadd tudjam gyorsan megemlíteni, hogy ez a fogyás étrend teljesen ingyenes. Igen valóban. Nem lesz semmi, amiért fizetni, vagy regisztrálni először. Minden szabad. Most az első fázisra. Látod, hogy sikeresen eléred a fogyás céljait, először meg kell értened hogyan fogyni. Mondtam neked, hogy értelme lenne. Ez az 1.

Eat Clean Diet – Tiszta diéta az alapoktól

Egy teljes, mégis könnyen megérthető magyarázat arról, hogy pontosan mit kell a súlycsökkenéshez. Hogy történik, miért történik, és ami a legfontosabb. Nem mehet előre. Ezt meg kell tudnia annak érdekében, hogy a 2. Szóval, összefoglalva, ezen oldal végére fogsz tudni, hogyan kell lefogyni.

Jól hangzik?

gyors fogyás természetes úton

Menjünk hozzá. Tudod, mikor eszel ételeket és italokat? Nos, mindezek az élelmiszerek és mindegyik ital tartalmaz kalória. Mondja meg velem. Nem csak mindent eszik és inni tartalmaz kalóriák, de minden, amit csinálsz égések kalóriát. Szó szerint minden lépést megteszünk, és minden mozdulatot, amit kalóriát égetünk.

A fogyókúra fázisai

Tény, hogy teste naponta több száz, akár több ezer kalóriát éget, saját működésével. Egész nap nyugodtan lehetett ülni, és teste még mindig kalóriát éget. Tehát akkor talán elgondolkozhatsz, ha minden, amit eszel, kalóriát tartalmaz, és mindazt, amit kalóriát éget el, nem szabadna csak törölni egymást? Igen, nekik kellene. Ha ugyanolyan mennyiségű kalóriát fogyaszt, amit a szervezet naponta ég, akkor a súlya pontosan megegyezik.

Ha teste természetesen kalóriát éget naponta, és naponta kalóriát fogyasztanak, akkor a súlya nem változik.

A fogyás egészséges üteme

Ebben a példában kalóriát ismerünk a kalória karbantartást. Ez a kalóriamennyiség, amire a szervezetnek meg kell őriznie jelenlegi súlyát. Gondolj bele, mintha teste súlycsökkentő jelszava lenne, és tudva, hogy magával hozza magának egy saját fogyókúri rendszert. Ha bejössz, könnyedén szabályozhatod a súlyodat. Valójában, bárki, aki azt hitte, hogy fogy, ez a szám a válasz középpontjában áll.

A legjobb módja annak, hogy elmagyarázzam, miért mondja el neked a nagy titkot. Mint mondtam, minden ember testének szüksége van bizonyos kalóriákra naponta, hogy megőrizzék jelenlegi súlyukat. Ez a karbantartási szinted. Ha a táplálkozási terve az azonos mennyiségű kalóriaből áll, mivel ez a karbantartási szint, a súlya ugyanaz marad.

Azonban, ha a táplálék több kalóriát tartalmaz, mint a karbantartási szinted, akkor GAIN súlyt kap. Calorie Deficit A szervezetnek kevesebb kalóriát kell adnia, mint amennyire szüksége van Most megtudtad az egyetlen egyszerű tényt, hogy a Lose Weight Diet alapul. Elég hűvös? Mondtam, a fogyás a kalóriákról szól. Pontosabban, kalóriahiány kialakulásáról van szó.

inch veszteség fogyás

Több kalóriát kell égetnie, mint amennyit elfogyaszt. Ha napi kalóriaszegénységi szintje kalória, akkor fogyni fog, ha napi kalóriát fogyaszt.

Akkor megnövekedne, ha ettél kalóriát naponta. Tudom, hogy csak azt kellene elmagyaráznom, hogyan kell fogyni, de azt is megtanultad, hogyan kell súlyt szerezni. Elgondolkodott már valaha arról, hogy milyen súlyt szerez? Most már ideális fogyás 1. fázis. Többet ettél a karbantartási szintnél. A testsúlycsökkenést csak meg kell fordítania. Egyszerű, nem igaz? Lehet, hogy észrevetted, hogy a fenti példában kivontam kalóriát a karbantartás szintjéről.

Az kalória kivonása a karbantartási szintről a mágikus fogyás szám itt. Ennek az az oka, hogy körülbelül kalória van 1 font zsírban. Tehát, ha minden nap kevesebb, mint kalóriát fogyasztott 7 napig, akkor megegyezne a kalória kevesebb kalóriát veszít. Így ha kalóriát fogyaszt a napi karbantartási szint alatt, akkor körülbelül 1 fontot veszít hetente. Most jó alkalom lenne megemlíteni, hogy az egészséges, biztonságos, jó, okos és mindenki számára megfelelő súlyt a legtöbb ember számára hetente 1 vagy 2 font.

Ez a széles körben elfogadott helyes súlycsökkenési sebesség. A kalóriaszegénység csökkentése annyira gyorsan, rosszul, potenciálisan nem biztonságos és egészségtelen, rossz, hülye, buta, hülye, nem okos, nem jó, és egészen szuper helytelen. Végül elveszíted az izmokat a zsírral együtt.

Éhes leszel, bosszús lesz és szar.

1. fázis: hogyan fogyjon

Blah blah blah, blah blah. Hogyan karcsúzza le a hát alsó részét ellentétes lenne a helyes dolgokkal. Távolítsa el ezt az ötletet az elmédből. Mi van azzal, hogy dolgozz ki? Itt van egy másik dolog, amit gondolkoztál.

A ketodiétáról vagy más néven ketogén vagy keto diétáról...

Én csak edzést adok, és ezért több kalóriát égetek? Ideális fogyás 1. fázis a karbantartási szint kalória naponta, és naponta kalóriát fogyasztanak, akkor fogyást végezhet, és naponta kalóriát égethet ki.

Több éves kutatás és tapasztalatszerzést követően a diétát 4 szakaszra osztotta fel. Minden szakasznak megvan a maga feladata és minden szakasz a Te egyéni súlycsökkentésedre szabható. Ez azért nagyon fontos, mert itt nem egy általános fogyókúra leírásról van szó ami megmondja, hogy 3 héten keresztül egyél ezt meg azt és máris leadtad a fölös kilókat, aztán pedig étkezz úgy ahogy a fogyókúra előtt.

Még mindig ugyanabban a kalória hiányban fogsz végezni, mint a kevésbé eszik. Az egyetlen valódi különbség az, hogy elég sok munka, hogy naponta kalóriát égetünk ki a testmozgással, mint napi kalóriát fogyasztani naponta.

A testsúlycsökkenés az a kalóriahiány. Miközben technikailag ezt megvalósíthatja diétán vagy edzésen keresztüla legjobb ötlet az eredmények és az egészség egész területén az, ha mindkettő kombinációját használja, ha lehet.

A megfelelő diétás terv kombinálva a megfelelő edzés az ideális fogyás szcenárió. De később többet fogok erről beszélni. Először fedeznem kell az utolsó 1. A válasz igen, de nem úgy, ahogy gondolkozol. Fehérje, szénhidrátok és zsír Tudja, napi kalóriabevitele a legfontosabb szempont a fogyás. Egyél a megfelelő mennyiséget naponta, és fogyni fogsz attól függetlenül, honnan származik ezek a kalóriák.

Azonban az ételeket és tápanyagokat, amelyek ellátják ezeket a kalóriákat, még mindig számos fontos szerepet játszanak az Ön ételeiben és egészségében különböző okok miatt.

Annak ellenére, hogy a sok fad étrend és a kereskedelmi étrend meggondolta magát a gondolkodás, a fogyókúra étrend és lehet, hogy tartalmazni kell egy jó részét mind a három. Pontosan, hogy mennyi mindenki jön fel legközelebb.

fogyás ssm

Tehát, miközben biztosan fogyni fog, éppen azért, mert a karbantartási szint alatt van, mennyit és milyen típusú fehérjét, szénhidrátot és zsírt fogyaszt, valóban fontos szerepet fog játszani a teljes fogyás eredményében. Ne aggódj, majd megmagyarázom mindezt. A Lose Weight Diet 1. Most már teljes mértékben meg kell értenie, hogyan kell lefogyni.

Jól érzi magát, ugye? Mondtam, hogy ez egyszerű. A következő lépés az, amire most tanultál, hogy készítsen saját testsúlycsökkentő étrendet. Azt is megtudhatja, hogy mennyi fehérjét, szénhidrátot és zsírt kell fogyasztania, valamint azokat a példákat, amelyek az ételeket, hogy ezeket a tápanyagokat.

Készen állsz?

A Dukan diéta fázisai

Töltse fel az ételeket, amelyek tartalmaznak vizet, mint ezek a gyümölcsök és zöldségek. Vízművek Hallott már már az ivóvízről, hogy lefogy?

48 kg súlycsökkenés

A táplálkozási taktika ténylegesen működik, valamint olyan ételeket fogyaszt, amelyek sok vizet tartalmaznak, pl. Gyümölcsöket és zöldségeket. A University of Tokyo tanulmány szerint a magas víz tartalmú ételeket fogyasztó nők alacsonyabb testtömegindexekkel és kisebb övviszonyokkal rendelkeztek. A kutatók azt gondolják, hogy ezeken az ételekben lévő víz feltöltheti Önt, így kevesebbet enni.

Karfiol Mint a többi cruciferus veggies, a karfiol tele van ideális fogyás 1. fázis küzdő fitonutriensek, és nagy forrása a C-vitamin és a folát. A nyers vagy gyengén párolt virágzatokon csöpög, hogy maximalizálja a karfiol antioxidáns hatását, vagy próbálja meg a káliummal gazdag receptet a karfiolra és a Yukon arany cb zsírégető. Grapefruit Tender és ízletes, ez a leveles zöld gazdag vasban, folsavban és K-vitaminban.

Ezenkívül tartalmaz antioxidánsokat, béta-karotint és C vitamint, valamint a fitokémiai luteint, amely védi a szemeket a korral összefüggő makula degeneráció ellen.

Az Eat Clean — Tiszta Diéta program egy komplex életmódváltó program, amelyben kortól, nemtől függetlenül tudunk segíteni az egyre inkább elterjedt elhízáson, és az elhízásból eredő egészségügyi problémákon. Az alapja egy ketogén típusú diéta, amely 5 szakaszból áll. Az elején megvonja, majd folyamatosan visszaadja a szervezetnek a szénhidrátot, ezáltal folyamatosan normál cukorszintet tart fent, illetve kiürítve a glikogén raktárakat, ketózis állapotot tart fent.

Használja a saláta saláta helyettesítését, enyhén megszórja az aprított sárgarépát, a szeletelt gombát és a fokhagymát egy savanyú omlett töltelékhez, vagy próbálja ki ezt az egyszerű fűszerezett spenót receptet egy gyors és tápláló melléktáléhoz. Talán hallottad, hogy a zellernek negatív kalóriái vannak.

Bár ez nem feltétlenül pontos, nem is olyan messze van az igazságtól. Mivel a zeller leginkább vízből áll, mindössze 6 kalóriát tartalmaz karonként.

Fontos információk